Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv |
| Author: |
Kraváček, Jan
|
| Advisor: |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57633
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account