Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv
Author: Kraváček, Jan
Advisor: Vaculčíková, Zuzana
Abstract: Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57633
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account