Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv |
| Autor: |
Kraváček, Jan
|
| Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57633
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet