Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv
Autor: Kraváček, Jan
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57633
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet