Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let
Author: Kotrašová, Aneta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let. K získání potřebných dat bylo využito dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretická a praktická část. Teoretická část je věnována zpracování teoretických poznatků prostřednictvím literární rešerše v oblasti marketingu, nákupního chování a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení Společnosti, portfolia produktů a služeb, analýze dotazníkového šetření, z níž je následně vypracováno doporučení, jež by mohlo vést ke zvýšení prodeje spotřební elektroniky vybrané společnosti. Byla navrhnuta optimalizace marketingové komunikace, aktivní správa produktového portfolia a zajištění efektivní dopravy a logistiky. K navrženým doporučením je vypracována riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57630
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account