Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let |
| Author: |
Kotrašová, Aneta
|
| Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let. K získání potřebných dat bylo využito dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretická a praktická část. Teoretická část je věnována zpracování teoretických poznatků prostřednictvím literární rešerše v oblasti marketingu, nákupního chování a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení Společnosti, portfolia produktů a služeb, analýze dotazníkového šetření, z níž je následně vypracováno doporučení, jež by mohlo vést ke zvýšení prodeje spotřební elektroniky vybrané společnosti. Byla navrhnuta optimalizace marketingové komunikace, aktivní správa produktového portfolia a zajištění efektivní dopravy a logistiky. K navrženým doporučením je vypracována riziková analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57630
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account