Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kotrašová, Aneta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57630
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let. K získání potřebných dat bylo využito dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretická a praktická část. Teoretická část je věnována zpracování teoretických poznatků prostřednictvím literární rešerše v oblasti marketingu, nákupního chování a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení Společnosti, portfolia produktů a služeb, analýze dotazníkového šetření, z níž je následně vypracováno doporučení, jež by mohlo vést ke zvýšení prodeje spotřební elektroniky vybrané společnosti. Byla navrhnuta optimalizace marketingové komunikace, aktivní správa produktového portfolia a zajištění efektivní dopravy a logistiky. K navrženým doporučením je vypracována riziková analýza.
dc.format 93
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject faktory nákupu cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject rizika cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject purchasing factors en
dc.subject purchasing behaviour en
dc.subject analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject risks en
dc.title Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let
dc.title.alternative Analysis of Consumer Electronics Purchasing Factors of Customers in the Age Category 20-40 Years
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vachata, Martin
dc.date.accepted 2025-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse the factors of consumer electronics purchase of customers in the age group of 20-40 years. A questionnaire survey was used to obtain the necessary data. The bachelor thesis is divided into two main parts - theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to the elaboration of theoretical knowledge through literature search in the field of marketing, purchasing behaviour and marketing research. The practical part is devoted to the introduction of the Company, the portfolio of products and services, the analysis of the questionnaire survey, from which a recommendation is subsequently developed that could lead to increased sales of consumer electronics of the selected company. Optimization of marketing communication, active management of the product portfolio and ensuring efficient transport and logistics were proposed. A risk analysis is drawn up for the proposed recommendations.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69981
dc.date.submitted 2025-05-07


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account