Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let
Autor: Kotrašová, Aneta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza faktorů nákupu spotřební elektroniky zákazníků ve věkové kategorii 20-40 let. K získání potřebných dat bylo využito dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretická a praktická část. Teoretická část je věnována zpracování teoretických poznatků prostřednictvím literární rešerše v oblasti marketingu, nákupního chování a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována představení Společnosti, portfolia produktů a služeb, analýze dotazníkového šetření, z níž je následně vypracováno doporučení, jež by mohlo vést ke zvýšení prodeje spotřební elektroniky vybrané společnosti. Byla navrhnuta optimalizace marketingové komunikace, aktivní správa produktového portfolia a zajištění efektivní dopravy a logistiky. K navrženým doporučením je vypracována riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57630
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet