Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Author: |
Číž, Albert
|
| Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti SAB Finance a.s., která nabízí služby v oblasti devizových obchodů v rámci B2B segmentu. Cílem teoretické části bylo provést literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato část práce vycházela z kombinace několika situačních analýz a vlastních zkušeností získaných během stáže ve vybrané společnosti, což pomohlo k lepšímu porozumění komunikačních procesů v této společnosti. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato doporučení mohou také dále podpořit budoucí růst a konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57582
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account