Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Číž, Albert
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57582
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti SAB Finance a.s., která nabízí služby v oblasti devizových obchodů v rámci B2B segmentu. Cílem teoretické části bylo provést literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato část práce vycházela z kombinace několika situačních analýz a vlastních zkušeností získaných během stáže ve vybrané společnosti, což pomohlo k lepšímu porozumění komunikačních procesů v této společnosti. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato doporučení mohou také dále podpořit budoucí růst a konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu.
dc.format 83 s. (140 793)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of SAB Finance a.s., a company offering services in the field of foreign exchange trading within the B2B segment. The aim of the thesis was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and based on this to develop potential recommendations aimed at its improvement. The practical part of the thesis was based on a combination of several situational analyses and personal experience gained during internship in the company, which helped to gain a better understanding of the communication processes in this company. Based on the analysis of the findings, specific recommendations were proposed that can support the future growth and competitiveness of the company in the market.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69924
dc.date.submitted 2025-05-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account