Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
| dc.contributor.author |
Číž, Albert
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:44Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57582
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti SAB Finance a.s., která nabízí služby v oblasti devizových obchodů v rámci B2B segmentu. Cílem teoretické části bylo provést literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato část práce vycházela z kombinace několika situačních analýz a vlastních zkušeností získaných během stáže ve vybrané společnosti, což pomohlo k lepšímu porozumění komunikačních procesů v této společnosti. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato doporučení mohou také dále podpořit budoucí růst a konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu. |
|
| dc.format |
83 s. (140 793) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
| dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
communication mix
|
en |
| dc.subject |
marketing analysis
|
en |
| dc.subject |
competition analysis
|
en |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of SAB Finance a.s., a company offering services in the field of foreign exchange trading within the B2B segment. The aim of the thesis was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and based on this to develop potential recommendations aimed at its improvement. The practical part of the thesis was based on a combination of several situational analyses and personal experience gained during internship in the company, which helped to gain a better understanding of the communication processes in this company. Based on the analysis of the findings, specific recommendations were proposed that can support the future growth and competitiveness of the company in the market. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69924
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-22 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account