Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Číž, Albert
|
| Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti SAB Finance a.s., která nabízí služby v oblasti devizových obchodů v rámci B2B segmentu. Cílem teoretické části bylo provést literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato část práce vycházela z kombinace několika situačních analýz a vlastních zkušeností získaných během stáže ve vybrané společnosti, což pomohlo k lepšímu porozumění komunikačních procesů v této společnosti. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato doporučení mohou také dále podpořit budoucí růst a konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57582
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet