Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Číž, Albert
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti SAB Finance a.s., která nabízí služby v oblasti devizových obchodů v rámci B2B segmentu. Cílem teoretické části bylo provést literární rešerši zaměřenou na problematiku marketingové komunikace a poté formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato část práce vycházela z kombinace několika situačních analýz a vlastních zkušeností získaných během stáže ve vybrané společnosti, což pomohlo k lepšímu porozumění komunikačních procesů v této společnosti. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Tato doporučení mohou také dále podpořit budoucí růst a konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57582
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet