Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely
Autor: Březáčková, Adéla
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. V teoretické části se práce věnuje online marketingu, influencer marketingu a vlivu sociálních sítí na marketing i společnost obecně. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí značky Rituals a jích konkurentů - Jo Malone London, L´Occitane en Provence a The Body Shop. U všech značek byla porovnávána aktivita na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Tyto výsledky byly porovnávány s přístupem značky Rituals. Na závěr byla vytvořena SWOT analýza nejen samotných sociálních sítí, ale také na celkové fungování firmy. Na základě získaných poznatků jsou na závěr práce navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57570
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet