Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Březáčková, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57570
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. V teoretické části se práce věnuje online marketingu, influencer marketingu a vlivu sociálních sítí na marketing i společnost obecně. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí značky Rituals a jích konkurentů - Jo Malone London, L´Occitane en Provence a The Body Shop. U všech značek byla porovnávána aktivita na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Tyto výsledky byly porovnávány s přístupem značky Rituals. Na závěr byla vytvořena SWOT analýza nejen samotných sociálních sítí, ale také na celkové fungování firmy. Na základě získaných poznatků jsou na závěr práce navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
dc.format 74 s. (94 648)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Rituals cs
dc.subject Social media en
dc.subject online marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Rituals en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely
dc.title.alternative An Analysis of the Social Networks and their Possible Use for Marketing Purposes in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focused on the analysis of social media and their use for marketing purposes. The theoretical part covers online marketing, influencer marketing, and the overall impact of social media on marketing and society. The practical part is focused on analyzing the social media presence of the brand Rituals and its competitors - Jo Malone London, L'Occitane en Provence, and The Body Shop. The activity of each brand on platforms such as Instagram, Facebook, TikTok, and YouTube was compared. These results were analyzed in relation to Rituals' approach. In the final part of the thesis, a SWOT analysis was created not only for the social media platforms themselves but also for the overall functioning of the company. Based on the findings, recommendations were proposed to improve the brand's marketing communication on social media.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69907
dc.date.submitted 2025-05-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account