Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z
Autor: Březina, Ondřej
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce byla tvorba projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Po jejím zpracování byla formulována teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část charakterizuje společnost pomocí vybraných situačních analýz a následně představuje analýzu současného stavu její marketingové komunikace včetně kvantitativního výzkumu, který zodpověděl výzkumnou otázku a verifikoval stanovené hypotézy. Na základě všech zjištění z teoretické a analytické části diplomové práce byl sestaven projekt, který je složen z několika akčních plánů. Všechny tyto plány byly následně podrobeny časové, nákladové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57019
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet