Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
| dc.contributor.author |
Březina, Ondřej
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:19Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:19Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57019
|
|
| dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce byla tvorba projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Po jejím zpracování byla formulována teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část charakterizuje společnost pomocí vybraných situačních analýz a následně představuje analýzu současného stavu její marketingové komunikace včetně kvantitativního výzkumu, který zodpověděl výzkumnou otázku a verifikoval stanovené hypotézy. Na základě všech zjištění z teoretické a analytické části diplomové práce byl sestaven projekt, který je složen z několika akčních plánů. Všechny tyto plány byly následně podrobeny časové, nákladové i rizikové analýze. |
|
| dc.format |
115 s. (166 959 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
generace z
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.subject |
generation Z
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z |
|
| dc.title.alternative |
Project of Improving Marketing Communication for the Selected Company with Focus on Generation Z |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis was to create a project focused on improving the current state of marketing communication of a selected company, with a focus on Generation Z. The aim of the theoretical part was to conduct a literature review in the field of marketing communication. Following this, theoretical foundations were formulated for the development of the practical part of the thesis. The practical part is divided into analytical and project sections. The analytical part characterizes the company using selected situational analyses and subsequently presents an analysis of the current state of its marketing communication, including quantitative research that answered the research question and verified the established hypotheses. Based on all the findings from the theoretical and analytical parts of the diploma thesis, a project consisting of several action plans was developed. All these plans were subsequently subjected to time, cost, and risk analysis. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
67785
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-22 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account