Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Březina, Ondřej
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:19Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:19Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57019
dc.description.abstract Cílem diplomové práce byla tvorba projektu zaměřeného na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Po jejím zpracování byla formulována teoretická východiska pro zpracování praktické části práce. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část charakterizuje společnost pomocí vybraných situačních analýz a následně představuje analýzu současného stavu její marketingové komunikace včetně kvantitativního výzkumu, který zodpověděl výzkumnou otázku a verifikoval stanovené hypotézy. Na základě všech zjištění z teoretické a analytické části diplomové práce byl sestaven projekt, který je složen z několika akčních plánů. Všechny tyto plány byly následně podrobeny časové, nákladové i rizikové analýze.
dc.format 115 s. (166 959 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject generace z cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject generation Z en
dc.subject online marketing en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na Generaci Z
dc.title.alternative Project of Improving Marketing Communication for the Selected Company with Focus on Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis was to create a project focused on improving the current state of marketing communication of a selected company, with a focus on Generation Z. The aim of the theoretical part was to conduct a literature review in the field of marketing communication. Following this, theoretical foundations were formulated for the development of the practical part of the thesis. The practical part is divided into analytical and project sections. The analytical part characterizes the company using selected situational analyses and subsequently presents an analysis of the current state of its marketing communication, including quantitative research that answered the research question and verified the established hypotheses. Based on all the findings from the theoretical and analytical parts of the diploma thesis, a project consisting of several action plans was developed. All these plans were subsequently subjected to time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67785
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account