Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity |
| Autor: |
Lehmden, Martin
|
| Vedoucí: |
Dlabaja, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto bakalárskej práce je popísať vytvorenie aplikácie, ktorá dokáže zoskenovať aktuálnu pozíciu šachovej plochy pomocou mobilnej kamery a previesť ju do virtuálneho prostredia aplikácie. V teoretickej časti sa rozoberá augmentovaná realita, jej história a rôzne nástroje na prácu s augmentovanou realitou v engine Unity. V praktickej časti je podrobne opísaný proces tvorby aplikácie pomocou Vuforia enginu v Unity a jej testovanie. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56956
|
|
Datum:
|
2023-11-05 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet