Motivace seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
| dc.contributor.author |
Šlampa, Pavel
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:15Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:15Z |
|
| dc.date.issued |
2024-06-30 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56952
|
|
| dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na motivaci seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku. Obsahuje teoretickou a praktickou část, kdy teoretická část práce zahrnuje poznatky o vyšším věku, změnách spojených se stářím a motivaci lidí ve vyšším věku pokračovat ve vzdělávání. Dále obsahuje přehled vzdělávacích institucí, které nabízejí možnosti pro vzdělávání této věkové skupiny, se zvláštním důrazem na vzdělávací instituce pro starší dospělé. Praktická část práce má za cíl identifikovat nejběžnější motivy lidí ve vyšším věku pro vzdělávání a zkoumat faktory, které mohou ovlivnit jejich ochotu studovat. Empirické šetření bylo provedeno pomocí dotazníků mezi studenty vzdělávací instituce pro starší dospělé (tzv. Univerzity třetího věku). |
|
| dc.format |
61 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Vzdělávání seniorů
|
cs |
| dc.subject |
motivace
|
cs |
| dc.subject |
Univerzita třetího věku
|
cs |
| dc.subject |
Geragogika
|
cs |
| dc.subject |
stáří
|
cs |
| dc.subject |
education of seniors
|
en |
| dc.subject |
motivation
|
en |
| dc.subject |
University of the Third Age
|
en |
| dc.subject |
Geragogy
|
en |
| dc.subject |
odl age
|
en |
| dc.title |
Motivace seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku |
|
| dc.title.alternative |
Motivation of Seniors to Education at the University of the Third Age |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
| dc.date.accepted |
2024-09-09 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The work focuses on the motivation of seniors to pursue education at a university of the third age. It consists of both theoretical and practical parts. The theoretical part includes knowledge about advanced age, changes associated with aging, and the motivation of older people to continue their education. It also provides an overview of educational institutions that offer opportunities for this age group, with particular emphasis on institutions designed for older adults. The practical part of the work aims to identify the most common reasons for older people to pursue education and to examine the factors that may influence their willingness to study. The empirical research was conducted through questionnaires among students of an educational institution for older adults (commonly known as the University of the Third Age). |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
69052
|
|
| dc.date.submitted |
2024-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account