Motivace seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Šlampa, Pavel
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:15Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:15Z
dc.date.issued 2024-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56952
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na motivaci seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku. Obsahuje teoretickou a praktickou část, kdy teoretická část práce zahrnuje poznatky o vyšším věku, změnách spojených se stářím a motivaci lidí ve vyšším věku pokračovat ve vzdělávání. Dále obsahuje přehled vzdělávacích institucí, které nabízejí možnosti pro vzdělávání této věkové skupiny, se zvláštním důrazem na vzdělávací instituce pro starší dospělé. Praktická část práce má za cíl identifikovat nejběžnější motivy lidí ve vyšším věku pro vzdělávání a zkoumat faktory, které mohou ovlivnit jejich ochotu studovat. Empirické šetření bylo provedeno pomocí dotazníků mezi studenty vzdělávací instituce pro starší dospělé (tzv. Univerzity třetího věku).
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání seniorů cs
dc.subject motivace cs
dc.subject Univerzita třetího věku cs
dc.subject Geragogika cs
dc.subject stáří cs
dc.subject education of seniors en
dc.subject motivation en
dc.subject University of the Third Age en
dc.subject Geragogy en
dc.subject odl age en
dc.title Motivace seniorů ke vzdělávání na univerzitě třetího věku
dc.title.alternative Motivation of Seniors to Education at the University of the Third Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2024-09-09
dc.description.abstract-translated The work focuses on the motivation of seniors to pursue education at a university of the third age. It consists of both theoretical and practical parts. The theoretical part includes knowledge about advanced age, changes associated with aging, and the motivation of older people to continue their education. It also provides an overview of educational institutions that offer opportunities for this age group, with particular emphasis on institutions designed for older adults. The practical part of the work aims to identify the most common reasons for older people to pursue education and to examine the factors that may influence their willingness to study. The empirical research was conducted through questionnaires among students of an educational institution for older adults (commonly known as the University of the Third Age).
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 69052
dc.date.submitted 2024-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šlampa_2024_dp.pdf 1.273Mb PDF View/Open None
šlampa_2024_op.docx 17.10Kb Unknown View/Open None
šlampa_2024_vp.docx 17.83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account