[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Sahajová, Michaela
|
| Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace a SWOT analýze. Cílem praktické části práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti včetně provedení dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Výsledkem analýzy je několik konkrétních doporučení vedoucích ke zefektivnění této komunikace v dané společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56916
|
|
Datum:
|
2024-06-28 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet