[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Sahajová, Michaela
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace a SWOT analýze. Cílem praktické části práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti včetně provedení dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Výsledkem analýzy je několik konkrétních doporučení vedoucích ke zefektivnění této komunikace v dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56916
Datum: 2024-06-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sahajová_2024_dp.pdf 2.847Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sahajová_2024_op.docx 47.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sahajová_2024_vp.pdf 894.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet