[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Sahajová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:11Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:11Z
dc.date.issued 2024-06-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56916
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace a SWOT analýze. Cílem praktické části práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti včetně provedení dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Výsledkem analýzy je několik konkrétních doporučení vedoucích ke zefektivnění této komunikace v dané společnosti.
dc.format 74.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject offline komunikace cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject online communication en
dc.subject offline communication en
dc.subject marketing analysis en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2024-09-03
dc.description.abstract-translated The primary objective of this bachelor's thesis is to analyze the current state of marketing communication in a selected company specializing in the production of health food products and dietary supplements. The thesis consists of theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part was to conduct a literature review related to marketing, online and offline marketing communication, planning effective marketing communication, and SWOT analysis. The aim of the practical part was to analyze the current state of the company's marketing communication, including conducting a SWOT analysis. The result of the analysis is several specific recommendations aimed at improving the efficiency of this communication within the company.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 68992
dc.date.submitted 2024-08-05


Files in this item

Files Size Format View Description
sahajová_2024_dp.pdf 2.847Mb PDF View/Open None
sahajová_2024_op.docx 47.93Kb Unknown View/Open None
sahajová_2024_vp.pdf 894.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account