Testování v herním průmyslu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pohludka, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2025-06-03T07:10:10Z |
|
dc.date.available |
2025-06-03T07:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56874
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá komplexním přístupem k testování softwaru se zaměřením na herní průmysl a hru Preserve. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, životní cyklus testování SW a rozdělení testů na funkcionální a nefunkcionální včetně specifik pro Unity Engine. Praktická část konkretizuje tvorbu testovacích scénářů, provedení funkcionálního, lokalizačního, kompatibilního, výkonnostního, compliance a automatizovaného testování, včetně sběru zpětné vazby a logování chyb. Výsledky ukazují silné a slabé stránky testované hry a na jejich základě jsou navržena doporučení pro optimalizaci testovacích postupů, využití AI a zefektivnění spolupráce s hráči. Práce přináší ucelený pohled na testování herního softwaru a návrhy pro budoucí projekty. |
|
dc.format |
143 s. (195 857 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
testování
|
cs |
dc.subject |
herní průmysl
|
cs |
dc.subject |
testovací techniky
|
cs |
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
Steam
|
cs |
dc.subject |
Preserve
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
testing
|
en |
dc.subject |
game industry
|
en |
dc.subject |
testing techniques
|
en |
dc.subject |
videogame
|
en |
dc.subject |
Steam
|
en |
dc.subject |
Preserve
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.title |
Testování v herním průmyslu |
|
dc.title.alternative |
Testing in Game Industry |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.description.abstract-translated |
This thesis explores a comprehensive approach to software testing with a focus on the gaming industry and the game Preserve. The theoretical part describes the basic concepts, the software testing lifecycle and the division of tests into functional and non-functional, including specifics for the Unity Engine. The practical part specifies the creation of test scenarios, execution of functional, localization, compatibility, performance, compliance and automated testing, including feedback collection and bug logging. The results show the strengths and weaknesses of the game under test, and based on these results, recommendations are proposed for optimizing testing procedures, using AI, and streamlining collaboration with players. The paper provides a comprehensive view of game software testing and suggestions for future projects. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
71967
|
|
dc.date.submitted |
2025-06-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account