Testování v herním průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování v herním průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Pohludka, Zdeněk
dc.date.accessioned 2025-06-03T07:10:10Z
dc.date.available 2025-06-03T07:10:10Z
dc.date.issued 2024-10-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56874
dc.description.abstract Tato práce se zabývá komplexním přístupem k testování softwaru se zaměřením na herní průmysl a hru Preserve. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, životní cyklus testování SW a rozdělení testů na funkcionální a nefunkcionální včetně specifik pro Unity Engine. Praktická část konkretizuje tvorbu testovacích scénářů, provedení funkcionálního, lokalizačního, kompatibilního, výkonnostního, compliance a automatizovaného testování, včetně sběru zpětné vazby a logování chyb. Výsledky ukazují silné a slabé stránky testované hry a na jejich základě jsou navržena doporučení pro optimalizaci testovacích postupů, využití AI a zefektivnění spolupráce s hráči. Práce přináší ucelený pohled na testování herního softwaru a návrhy pro budoucí projekty.
dc.format 143 s. (195 857 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject testování cs
dc.subject herní průmysl cs
dc.subject testovací techniky cs
dc.subject videohra cs
dc.subject Steam cs
dc.subject Preserve cs
dc.subject Unity cs
dc.subject testing en
dc.subject game industry en
dc.subject testing techniques en
dc.subject videogame en
dc.subject Steam en
dc.subject Preserve en
dc.subject Unity en
dc.title Testování v herním průmyslu
dc.title.alternative Testing in Game Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.description.abstract-translated This thesis explores a comprehensive approach to software testing with a focus on the gaming industry and the game Preserve. The theoretical part describes the basic concepts, the software testing lifecycle and the division of tests into functional and non-functional, including specifics for the Unity Engine. The practical part specifies the creation of test scenarios, execution of functional, localization, compatibility, performance, compliance and automated testing, including feedback collection and bug logging. The results show the strengths and weaknesses of the game under test, and based on these results, recommendations are proposed for optimizing testing procedures, using AI, and streamlining collaboration with players. The paper provides a comprehensive view of game software testing and suggestions for future projects.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 71967
dc.date.submitted 2025-06-02


Files in this item

Files Size Format View Description
pohludka_2025_priloha.zip 3.479Gb application/zip View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account