Testování v herním průmyslu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Testování v herním průmyslu |
Author: |
Pohludka, Zdeněk
|
Advisor: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá komplexním přístupem k testování softwaru se zaměřením na herní průmysl a hru Preserve. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, životní cyklus testování SW a rozdělení testů na funkcionální a nefunkcionální včetně specifik pro Unity Engine. Praktická část konkretizuje tvorbu testovacích scénářů, provedení funkcionálního, lokalizačního, kompatibilního, výkonnostního, compliance a automatizovaného testování, včetně sběru zpětné vazby a logování chyb. Výsledky ukazují silné a slabé stránky testované hry a na jejich základě jsou navržena doporučení pro optimalizaci testovacích postupů, využití AI a zefektivnění spolupráce s hráči. Práce přináší ucelený pohled na testování herního softwaru a návrhy pro budoucí projekty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56874
|
Date:
|
2024-10-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account