Využití umělé inteligence ve hrách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fojtů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Polaštík, David
|
|
dc.date.accessioned |
2025-06-02T07:19:31Z |
|
dc.date.available |
2025-06-02T07:19:31Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56866
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace virtuálního asistenta, která využívá pokročilé metody umělé inteligence. Cílem bylo vytvořit interaktivní systém schopný komunikovat s uživatelem prostřednictvím textu i hlasu. Aplikace byla vyvinuta v prostředí Unity a využívá generativní jazykové modely, technologii převodu textu na řeč (TTS) a rozpoznávání řeči (STT). Součástí systému je 3D model postavy se synchronizací rtů a emocí pomocí systému SALSA. Pro potřeby testování a interakce byla vytvořena stylizovaná 3D scéna. Projekt využívá kombinaci cloudových a lokálních řešení pro dosažení plynulé a kontextově vhodné komunikace. Zvláštní důraz byl kladen na modularitu architektury, škálovatelnost a přístupnost. |
|
dc.format |
76 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
ChatGPT
|
cs |
dc.subject |
Gemini
|
cs |
dc.subject |
Text-to-Speech
|
cs |
dc.subject |
Speech Recognition
|
cs |
dc.subject |
SALSA
|
cs |
dc.subject |
virtuální asistent
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
ChatGPT
|
en |
dc.subject |
Gemini
|
en |
dc.subject |
Text-to-Speech
|
en |
dc.subject |
Speech Recognition
|
en |
dc.subject |
SALSA
|
en |
dc.subject |
virtual assistant
|
en |
dc.title |
Využití umělé inteligence ve hrách |
|
dc.title.alternative |
The Use of Artificial Intelligence in Games |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the design and implementation of a virtual assistant application utilizing advanced artificial intelligence technologies. The goal was to develop an interactive system capable of communicating with the user through both text and voice. The application was developed using the Unity engine and integrates generative language models, text-to-speech synthesis (TTS), and speech recognition (STT). The system includes a 3D character model with lip sync and emotional expression handled by the SALSA framework. A stylized 3D environment was created to enhance immersion and engagement. The project combines both cloud-based and local solutions to ensure smooth and contextually relevant communication. Emphasis was placed on modular architecture, scalability, and accessibility. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
70379
|
|
dc.date.submitted |
2025-05-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account