Využití umělé inteligence ve hrách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití umělé inteligence ve hrách

Show full item record

No preview available
Title: Využití umělé inteligence ve hrách
Author: Polaštík, David
Advisor: Fojtů, Dušan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace virtuálního asistenta, která využívá pokročilé metody umělé inteligence. Cílem bylo vytvořit interaktivní systém schopný komunikovat s uživatelem prostřednictvím textu i hlasu. Aplikace byla vyvinuta v prostředí Unity a využívá generativní jazykové modely, technologii převodu textu na řeč (TTS) a rozpoznávání řeči (STT). Součástí systému je 3D model postavy se synchronizací rtů a emocí pomocí systému SALSA. Pro potřeby testování a interakce byla vytvořena stylizovaná 3D scéna. Projekt využívá kombinaci cloudových a lokálních řešení pro dosažení plynulé a kontextově vhodné komunikace. Zvláštní důraz byl kladen na modularitu architektury, škálovatelnost a přístupnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56866
Date: 2024-10-27
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
polaštík_2025_priloha.zip 1.412Gb application/zip View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account