Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Lubomír
dc.contributor.author Habrmanová, Štěpánka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:03Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56724
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a jejich rozdělení na trhu. Představené jsou tam také agentury, které jsou komparovány v praktické části. V praktická části je analýza konkrétních agentur, na kterých jsou popsány rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou. Komparace je sestavena z rozhovorů s majiteli a zaměstnanci obou agentur a také z vlastní praxe.
dc.format 30
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject národní reklamní agentura cs
dc.subject regionální reklamní agentura cs
dc.subject malá firma cs
dc.subject velká firma cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject mediální oddělení cs
dc.subject struktura agentur cs
dc.subject advertising agency en
dc.subject national advertising agency en
dc.subject regional advertising agency en
dc.subject small business en
dc.subject large business en
dc.subject TikTok en
dc.subject social media en
dc.subject Generation Z en
dc.subject media department en
dc.subject agency structure en
dc.title Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
dc.title.alternative Differences Between a National and a Regional Advertising Agency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mayer, Viktor
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the differences between national and regional advertising agencies and the reasons for them. It aims to make the reader aware of the division and the definite need for this division to allow companies and potential clients to decide which one they want to partner with. The following chapters in the theoretical part describe the current structure of advertising agencies and their distribution in the market. They also introduce the agencies that are compared in the practical part. In the practical part, specific agencies are analysed and the differences between national and regional advertising agencies are described. The comparison is compiled from interviews with the owners and employees of both agencies as well as from my own experience.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 66186
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
habrmanová_2024_dp.pdf 2.177Mb PDF View/Open None
habrmanová_2024_op.pdf 208.5Kb PDF View/Open None
habrmanová_2024_vp.pdf 154.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account