Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Autor: Habrmanová, Štěpánka
Vedoucí: Konečný, Lubomír
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou a jejich důvody. Klade si za cíl, aby si čtenář uvědomil rozdělení a určitou potřebu tohoto rozdělení, které umožňuje firmám a potencionálním klientům rozhodnout se, se kterou reklamní agenturou budou chtít navázat spolupráci. Následující kapitoly v teoretické části popisují současnou strukturu reklamních agentur a jejich rozdělení na trhu. Představené jsou tam také agentury, které jsou komparovány v praktické části. V praktická části je analýza konkrétních agentur, na kterých jsou popsány rozdíly mezi národní a regionální reklamní agenturou. Komparace je sestavena z rozhovorů s majiteli a zaměstnanci obou agentur a také z vlastní praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56724
Datum: 2023-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
habrmanová_2024_dp.pdf 2.177Mb PDF Zobrazit/otevřít None
habrmanová_2024_op.pdf 208.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
habrmanová_2024_vp.pdf 154.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet