Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje

Show full item record

No preview available
Title: Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Author: Mikulášková, Lucie
Advisor: Haburajová Ilavská, Lenka
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako klíčovému nástroji pro jejich profesní rozvoj. Cílem práce bylo prozkoumat, jak pedagogové vnímají supervizi, jaké přínosy a limity s ní spojují a jak supervize ovlivňuje jejich každodenní praxi a celkové pracovní prostředí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na koncept supervize, její historický vývoj, legislativní aspekty a různé modely supervize včetně jejich aplikace ve školním prostředí. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, jenž analyzuje postoje pedagogů a identifikuje specifické přínosy supervize pro pedagogické pracovníky. Práce zdůrazňuje supervizi jako důležitý nástroj pro zlepšení kvality vzdělávacího procesu a podporu pedagogů ve své profesní cestě. Závěry práce nabízí doporučení pro školy a vzdělávací instituce, jak efektivněji začlenit supervizi do systému profesního rozvoje učitelů a podpořit jejich adaptaci na neustále se měnící vzdělávací požadavky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56689
Date: 2023-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikulášková_2024_dp.pdf 2.105Mb PDF View/Open None
mikulášková_2024_op.docx 17.34Kb Unknown View/Open None
mikulášková_2024_vp.docx 17.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account