Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje |
Author: |
Mikulášková, Lucie
|
Advisor: |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na postoj pedagogických pracovníků základních škol k supervizi jako klíčovému nástroji pro jejich profesní rozvoj. Cílem práce bylo prozkoumat, jak pedagogové vnímají supervizi, jaké přínosy a limity s ní spojují a jak supervize ovlivňuje jejich každodenní praxi a celkové pracovní prostředí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na koncept supervize, její historický vývoj, legislativní aspekty a různé modely supervize včetně jejich aplikace ve školním prostředí. Praktická část představuje výsledky kvantitativního výzkumu, jenž analyzuje postoje pedagogů a identifikuje specifické přínosy supervize pro pedagogické pracovníky. Práce zdůrazňuje supervizi jako důležitý nástroj pro zlepšení kvality vzdělávacího procesu a podporu pedagogů ve své profesní cestě. Závěry práce nabízí doporučení pro školy a vzdělávací instituce, jak efektivněji začlenit supervizi do systému profesního rozvoje učitelů a podpořit jejich adaptaci na neustále se měnící vzdělávací požadavky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56689
|
Date:
|
2023-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account