Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří |
Author: |
Richter, Jakub
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5666
|
Date:
|
2008-05-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7609
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account