Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří |
Autor: |
Richter, Jakub
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5666
|
Datum:
|
2008-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7609
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet