Senioři jako cílová skupina
Show full item record
No preview available
Title:
|
Senioři jako cílová skupina |
Author: |
Holčáková, Jitka
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Obyvatelstvo České republiky je na přelomu 20. a 21. století nejstarší v celé své dosavadní historii. Vedle demografických změn se stárnutím obyvatelstva se zákonitě v budoucnu změní i životní styl společnosti, dojde ke změnám struktury trhu průmyslového zboží i ke změnám životních hodnot. Dnešní senioři se změnili, dávají přednost aktivnějšímu prožívání důchodového věku. Zřejmé jsou sociální a ekonomické parametry: vyšší vzdělání, počítačová gramotnost, větší nároky na životní úroveň, na rozsah služeb Starší lidé budou vzdělanější a tím také aktivnější, sebevědomější a se širším spektrem zájmů. Je důležité, aby si lidé už v produktivním věku začali uvědomovat nutnost spoření finančních prostředků na období důchodu, a to formou různých penzijních připojištění, životních pojištění, investičních kapitálových pojištění, stavebního spoření Segment seniorů bude představovat pro spotřební průmysl velice významnou zákaznickou sféru. Zvyšující se podíly seniorů ve společnosti jasně předznamenávají, že v budoucnosti senioři nebudou marginální skupinou, jejíž hodnoty a orientace mohou být přehlíženy. Nekomerční sektor také nabízí mnoho kvalitních služeb a aktivit směřovaných primárně na tuto cílovou skupinu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/565
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2709
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account