Senioři jako cílová skupina
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Senioři jako cílová skupina |
Autor: |
Holčáková, Jitka
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Obyvatelstvo České republiky je na přelomu 20. a 21. století nejstarší v celé své dosavadní historii. Vedle demografických změn se stárnutím obyvatelstva se zákonitě v budoucnu změní i životní styl společnosti, dojde ke změnám struktury trhu průmyslového zboží i ke změnám životních hodnot. Dnešní senioři se změnili, dávají přednost aktivnějšímu prožívání důchodového věku. Zřejmé jsou sociální a ekonomické parametry: vyšší vzdělání, počítačová gramotnost, větší nároky na životní úroveň, na rozsah služeb Starší lidé budou vzdělanější a tím také aktivnější, sebevědomější a se širším spektrem zájmů. Je důležité, aby si lidé už v produktivním věku začali uvědomovat nutnost spoření finančních prostředků na období důchodu, a to formou různých penzijních připojištění, životních pojištění, investičních kapitálových pojištění, stavebního spoření Segment seniorů bude představovat pro spotřební průmysl velice významnou zákaznickou sféru. Zvyšující se podíly seniorů ve společnosti jasně předznamenávají, že v budoucnosti senioři nebudou marginální skupinou, jejíž hodnoty a orientace mohou být přehlíženy. Nekomerční sektor také nabízí mnoho kvalitních služeb a aktivit směřovaných primárně na tuto cílovou skupinu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/565
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2709
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet