dc.contributor.advisor |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.contributor.author |
Němečková, Nicole
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:54Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56484
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Zabývá se využitím netradičních výtvarných technik v mateřské škole. V teoretické části jsou vymezeny výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání, srovnání tradičních a netradičních výtvarných technik, dále jakým způsobem se dají netradiční výtvarné techniky začlenit do mateřské školy a jejich samotný význam v mateřské škole. Cílem praktické části je vytvořit sadu aktivit využívající netradiční výtvarné techniky. Následně sadu realizovat a provést evaluaci. Na základě zpracované evaluace vytvořit doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výtvarné činnosti
|
cs |
dc.subject |
tradiční výtvarné techniky
|
cs |
dc.subject |
netradiční výtvarné techniky
|
cs |
dc.subject |
netradiční výtvarné materiály
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
art activities
|
en |
dc.subject |
traditional art techniques
|
en |
dc.subject |
non-traditional art techniques
|
en |
dc.subject |
non-traditional art materials
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.title |
Využití netradičních výtvarných technik v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The Use of Non-traditional Art Techniques in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor diploma has a theoretical - application character. It deals with the use of non-traditional art techniques in kindergarten. The theoretical part defines the art activities in preschool education, comparison of traditional and non-traditional art techniques, as well as how non-traditional art techniques can be incorporated into kindergarten and their actual importance in kindergarten. The aim of the practical part is to create a set of activities using non-traditional art techniques. Subsequently, to implement the kit and to carry out an evaluation. On the basis of the evaluation to make recommendations for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67348
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|