Využití netradičních výtvarných technik v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití netradičních výtvarných technik v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Deutscherová, Beáta
dc.contributor.author Němečková, Nicole
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:54Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56484
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Zabývá se využitím netradičních výtvarných technik v mateřské škole. V teoretické části jsou vymezeny výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání, srovnání tradičních a netradičních výtvarných technik, dále jakým způsobem se dají netradiční výtvarné techniky začlenit do mateřské školy a jejich samotný význam v mateřské škole. Cílem praktické části je vytvořit sadu aktivit využívající netradiční výtvarné techniky. Následně sadu realizovat a provést evaluaci. Na základě zpracované evaluace vytvořit doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výtvarné činnosti cs
dc.subject tradiční výtvarné techniky cs
dc.subject netradiční výtvarné techniky cs
dc.subject netradiční výtvarné materiály cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject art activities en
dc.subject traditional art techniques en
dc.subject non-traditional art techniques en
dc.subject non-traditional art materials en
dc.subject preschool education en
dc.title Využití netradičních výtvarných technik v mateřské škole
dc.title.alternative The Use of Non-traditional Art Techniques in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor diploma has a theoretical - application character. It deals with the use of non-traditional art techniques in kindergarten. The theoretical part defines the art activities in preschool education, comparison of traditional and non-traditional art techniques, as well as how non-traditional art techniques can be incorporated into kindergarten and their actual importance in kindergarten. The aim of the practical part is to create a set of activities using non-traditional art techniques. Subsequently, to implement the kit and to carry out an evaluation. On the basis of the evaluation to make recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67348
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
němečková_2024_dp.pdf 2.728Mb PDF View/Open None
němečková_2024_op.docx 28.23Kb Unknown View/Open None
němečková_2024_vp.docx 24.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account