Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Author: Turek, Jan
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu jeho současného stavu marketingové komunikace. Dále jsou analyzování potenciální konkurenti a vnější faktory působící na festival, stejně jako kvantitativní výzkum vnímání komunikačních nástrojů cílovou skupinou. Výsledky těchto analýz poskytují důležitá východiska pro návrh akčních plánů marketingové komunikace budoucího ročníku festivalu, s cílem zlepšit aktuální stav. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56084
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
turek_2024_dp.pdf 8.175Mb PDF View/Open None
turek_2024_op.pdf 249.1Kb PDF View/Open None
turek_2024_vp.docx 47.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account