Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace vybraného eventu |
Autor: |
Turek, Jan
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu jeho současného stavu marketingové komunikace. Dále jsou analyzování potenciální konkurenti a vnější faktory působící na festival, stejně jako kvantitativní výzkum vnímání komunikačních nástrojů cílovou skupinou. Výsledky těchto analýz poskytují důležitá východiska pro návrh akčních plánů marketingové komunikace budoucího ročníku festivalu, s cílem zlepšit aktuální stav. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56084
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet