Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jelénková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:27Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:27Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55829
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter a zabývá se využitím prvků muzikoterapie v předškolním vzdělávání. Cílem teoretické části je vymezit základní pojmy, jako je muzikoterapie, celostní přístup jako východisko muzikoterapie, ale také přiblížit využití prvků muzikoterapie v hudebních činnostech v mateřské škole. Cílem praktické části je vytvořit sadu hudebních aktivit pro děti předškolního věku, zaměřenou na využití prvků muzikoterapie. Následně je popsána realizace sady aktivit a její evaluace. Na základě zpracované evaluace je v závěru práce vytvořeno doporučení pro následnou praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
muzikoterapie
|
cs |
dc.subject |
celostní přístup
|
cs |
dc.subject |
IKAPUS
|
cs |
dc.subject |
hudební činnosti
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
music therapy
|
en |
dc.subject |
a holistic approach
|
en |
dc.subject |
IKAPUS
|
en |
dc.subject |
musical activity
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.title |
Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Using the Principles of Music Therapy in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšilová, Helena |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor diploma has a theoretical and applied character and deals with the use of elements of music therapy in preschool education. The goal of the theoretical part is to define basic concepts such as music therapy, holistic approach as a basis for music therapy, but also to present the use of music therapy elements in music activities in kindergarten. The goal of the practical part is to create a set of music activities for preschool children, aimed at using elements of music therapy. Subsequently, the implementation of the set of activities and its evaluation is described. On the basis of the evaluation, the thesis concludes with recommendations for the subsequent practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67372
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account