[NEOBHÁJENO] Úroveň wellbeingu žáků staršího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55525
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá úroveň wellbeingu u starších školních žáků a jeho vztah k volnému času a školnímu prostředí. Je strukturována do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. V teoretické části se podrobně zabývá problematikou wellbeingu ve starším školním věku a analyzuje jeho propojení s volným časem a školním prostředím. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, jehož cílem bylo zjistit úroveň štěstí a obecné spokojenosti u žáků staršího školního věku a zkoumat, zda pohlaví, věk a volný čas mají vliv na wellbeing žáků. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
wellbeing
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
wellbeing
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Úroveň wellbeingu žáků staršího školního věku |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Level of Well-being of Older School-Age Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines the level of wellbeing in older school pupils and it is relationship to leisure and the school environment. It is structured in two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, we look in detail at the issue of wellbeing in older school-age children and analyse its links with leisure and the school environment. The practical part includes quantitative research to determine the level of happiness and general satisfaction among older school-age pupils and to investigate whether gender, age and leisure have an impact on wellbeing of students. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67631
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account