[NEOBHÁJENO] Úroveň wellbeingu žáků staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Úroveň wellbeingu žáků staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Valentová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:14Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:14Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55525
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá úroveň wellbeingu u starších školních žáků a jeho vztah k volnému času a školnímu prostředí. Je strukturována do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. V teoretické části se podrobně zabývá problematikou wellbeingu ve starším školním věku a analyzuje jeho propojení s volným časem a školním prostředím. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, jehož cílem bylo zjistit úroveň štěstí a obecné spokojenosti u žáků staršího školního věku a zkoumat, zda pohlaví, věk a volný čas mají vliv na wellbeing žáků.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žáci cs
dc.subject wellbeing cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject pupils en
dc.subject wellbeing en
dc.subject older school age en
dc.subject leisure en
dc.subject school environment en
dc.title [NEOBHÁJENO] Úroveň wellbeingu žáků staršího školního věku
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Level of Well-being of Older School-Age Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the level of wellbeing in older school pupils and it is relationship to leisure and the school environment. It is structured in two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, we look in detail at the issue of wellbeing in older school-age children and analyse its links with leisure and the school environment. The practical part includes quantitative research to determine the level of happiness and general satisfaction among older school-age pupils and to investigate whether gender, age and leisure have an impact on wellbeing of students.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67631
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2024_dp.pdf 2.146Mb PDF View/Open None
valentová_2024_op.docx 19.66Kb Unknown View/Open None
valentová_2024_vp.docx 19.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account