Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Žárská, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55330
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vychovatele, který stojí za organizací a činnostmi školního klubu na základní škole. Teoretická část se zabývá tématem školního klubu, pod který jsme zařadili pojmy jako zájmové vzdělávání, provozní činnost, dokumentaci, pedagogiku volného času a odborné kompetence. Dále jsme se zaměřili na vychovatele, jeho roli a potřebnou kvalifikaci. Na konec jsme se zaměřili na žáka, jakožto účastníka ve školním klubu. V rámci výzkumu je použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření s výsledky výzkumu. Hlavním cílem práce je přiblížit a popsat organizaci a činnost školního klubu. |
|
dc.format |
80 s. (110 441 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní klub
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
aktivity a činnosti
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
zájmové vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
activities
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
leisure education
|
en |
dc.title |
Organizace a činnosti ve školním klubu na základní škole |
|
dc.title.alternative |
Organization and Activities in the School Club at Elementary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2024-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the educator behind the organization and activities of a school club in a primary school. The theoretical part deals with the topic of the school club, under which we have included concepts such as leisure education, operational activities, documentation, leisure pedagogy and professional competences. Furthermore, we focused on the tutor, his role and the necessary qualifications. Finally, we focused on the pupil as a participant in the school club. A quantitative method of questionnaire survey is used with the results of the research. The main aim of the paper is to present and describe the organization and activities of the school club. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66625
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account