Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:00Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55168
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá prosociálním chováním u dospívajících v institucionálním prostředí. V teoretické části diplomové práce je podrobně vysvětlena problematika prosociálního chování, socializace a emočního vývoje dospívajících a institucionální péče. Empirická část diplomové práce se především zaměřuje na zjištění míry seberegulace prosociálního chování dospívajících v institucionálním prostředí. Zkoumali jsme korelace mezi mírou seberegulace prosociálního chování a věkem dospívajících. Kvantitativní výzkum se uskutečnil v 16 zařízeních institucionální péče v 5 krajích. Výzkumného šetření se zúčastnilo 175 dospívajících z dětských domovů a dětských domovů se školou ve věku 11-18 let. Analýza prokázala souvislost mezí mírou seberegulace prosociálního chování a věkem dospívajících. |
|
dc.format |
105 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
motivace prosociálního chování
|
cs |
dc.subject |
institucionální péče
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
dětský domov se školou
|
cs |
dc.subject |
období dospívání
|
cs |
dc.subject |
prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
motivation of prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
children's home with school
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Prosocial Behaviour in Adolescents in Institutional Settings |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2024-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with prosocial behavior in adolescents in an institutional environment. In the theoretical part of the thesis, the issue of prosocial behavior, socialization and emotional development of adolescents and institutional care is explained minutely. The empirical part of the thesis mainly focuses on determining the degree of self-regulation of prosocial behavior of adolescents in an institutional environment. We examined correlations between measures of self-regulation of prosocial behavior and adolescent age. Quantitative research was conducted in 16 institutional care facilities in 5 regions. 175 adolescents aged 11-18 from children's homes and children's homes with school took part in the research. The analysis showed a connection between the degree of self-regulation of prosocial behavior and the age of adolescents. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66584
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account