An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode

Show full item record

No preview available
Title: An Analysis of Marketing Communication of the E-shop La Mode
Author: Bláhová, Anna
Advisor: Nováková, Marika
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stávající marketingové komunikace lokálního e-shopu La Mode, který se věnuje prodeji dámské módy. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která vymezila základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a dopomohla tak ke tvorbě teoretických východisek nezbytných pro provedení analýz v teoretické části. Cílem praktické části bylo analyzování současného stavu marketingové komunikace e-shopu La Mode. Provedené analýzy poskytly výsledky nutné k formulaci návrhů pro zlepšení stávající marketingové komunikace vybraného e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55011
Date: 2024-02-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bláhová_2024_dp.pdf 2.939Mb PDF View/Open None
bláhová_2024_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
bláhová_2024_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account