Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků 1. stupně ZŠ v klasických a alternativních školách
Author: Minaříková, Karolína
Advisor: Vašíková, Jana
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení vzdělávacích výsledků žáků prvního stupně ZŠ v klasických a alternativních školách. V teoretické části je definováno školní hodnocení, alternativní vzdělávání se zaměřením na Montessori vzdělávání a následné ukotvení tématu hodnocení v legislativních dokumentech daných typů škol. Cílem empirické části je zjistit, jaké jsou shody a rozdíly ve formách a typech hodnocení na klasické a Montessori základní škole. Výzkum byl realizován pomocí kvalitativního designu prostřednictvím metod pozorování a obsahové analýzy. Hlavní rozdíly ve formách hodnocení byly shledány ve slovním hodnocení, sebehodnocení, klasifikaci a grafické formě hodnocení. Dále bylo zjištěno, že využívání vrstevnického hodnocení, pochval a pozitivních výroků se shodovalo v obou typech škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54948
Date: 2024-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
minaříková_2024_dp.pdf 1.121Mb PDF View/Open None
minaříková_2024_op.docx 26.00Kb Unknown View/Open None
minaříková_2024_vp.docx 27.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account