Postoj vychovatelek v dětském domově ke školní přípravě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Šenkeříková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54775
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Postoj vychovatelek v dětském domově ke školní pří-pravě a je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je věnována charakteristice, historii, funkcím, obsazenosti, počtu a v nepo-slední řadě legislativě dětského domova. Dále popisuje potřeby dítěte, vývoj od předškol-ního věku až po dospívání. V poslední kapitole teoretické části se zaměříme na vychovatele, jejich roli, osobnost, činnosti, kvalifikaci v dětském domově a také na vymezení pojmů po-stoj a školní příprava. Téma je propojeno se sociální pedagogikou. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem, který byl proveden prostřednictvím do-tazníků a rozpracováním, vyhodnocením a analýzou odpovědí respondentů v dotazníku. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
školní příprava
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
school preparation
|
en |
dc.title |
Postoj vychovatelek v dětském domově ke školní přípravě |
|
dc.title.alternative |
Attitude of Educators in Children´s Home towards School Preparation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bílá, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis focuses on the topic of the Attitude of educators in the children´s home towards school preparation and is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is devoded to the characteristics, history, functions, occupation, quantity and last but not least the legilation of the children´s home. Is also describes the child´s needs, develompent from preschool age to adolescence. In the last chapter of the theoretical part we will focus on educators, their role, personalitym activities, qualifications in the children´s home, as well as the definition of the terms attitude and school preparation. This topic is connected to social pedagogy. The practical part deals with quantitative research which was carried out through questi-onnaires and elaboration of the respondents´ answers in the questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67429
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account