Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Válková, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:20Z
dc.date.issued 2023-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54572
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá poznáváním konceptu tisku v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem této práce je navrhnout a ověřit v mateřské škole sadu aktivit podporující poznávání konceptu tisku u dětí předškolního věku. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se této problematiky, specifikuje, co přesně spadá do konceptu tisku a čím se koncepty tisku rozvíjí. Práce má aplikační charakter a je zakončena evaluací realizovaných aktivit. Získané výsledky, vyhodnocené s ohledem na věkové rozčlenění dětí ve třídě, jsou promítnuty v závěru a v doporučeních pro praxi v mateřské škole.
dc.format 66 s. (127 896 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject koncept tisku cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject čtenářská pregramotnost cs
dc.subject vzdělávací prostředí cs
dc.subject concept of print en
dc.subject reading literacy en
dc.subject reading preliteracy en
dc.subject educational environment en
dc.title Poznávání konceptu tisku v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Developing concept about print in preschool education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fasnerová, Martina
dc.date.accepted 2023-09-04
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with learning about the concept of print in preschool education. The main goal of this work is to design and verify in kindergarten a set of activities that support learning about the concept of print to preschool children. The theoretical part describes basic concepts related to these issues, specifies what exactly a concept of print contains and how concepts of print evolve. The work has an application character and ends with an evaluation of the implemented activities. The obtained results, evaluated with emphasis on the age distribution of the children in the class, are reflected in conclusion and in the recommendations for practice in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 65972
dc.date.submitted 2023-08-17


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2023_dp.pdf 1.317Mb PDF View/Open None
válková_2023_op.docx 26.94Kb Unknown View/Open None
válková_2023_vp.docx 27.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account