Features of a Successful Product Presentation

DSpace Repository

Language: English čeština 

Features of a Successful Product Presentation

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Závadová, Simona
dc.date.accessioned 2023-12-20T14:17:19Z
dc.date.available 2023-12-20T14:17:19Z
dc.date.issued 2023-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54558
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá znaky úspěšné prezentace produktu a skládá se ze dvou částí. Znaky úspěšné prezentace produktu jsou definovány ve čtyřech kapitolách v teoretické části a následně aplikovány v analytické části na firmě Zinzino. Cílem této práce je zjistit, zda zástupci firmy Zinzino prezentují produkty dle zásad úspěšné prezentace produtku. Stejně tak, zda samotné prezentace vykazují tyto znaky. Firma Zinzino má širokou škálu spokojených zákazníků, čímž se zvyšuje nutnost prezentovat produkty efektivní formou. Neefektivní prezentace může vést k nepochopení hodnoty, kterou se firma snaží předat svým zákazníkům, což může ovlivnit samotný prodej a zájem zákazníků.
dc.format 66 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prezentace produktu cs
dc.subject příprava cs
dc.subject tvorba slidů cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject virtuální prezentace cs
dc.subject product presentation en
dc.subject preparation en
dc.subject creating slides en
dc.subject communication en
dc.subject virtual presentation en
dc.title Features of a Successful Product Presentation
dc.title.alternative Features of a Successful Product Presentation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dujka, Petr
dc.date.accepted 2023-09-04
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the features of successful product presentation and consists of two parts. The features of successful product presentation are defined in four chapters in the theoretical part and then applied in the analytical part on the company Zinzino. The aim of this thesis is to find out whether Zinzino representatives present products according to the principles of successful product presentation as well as whether the presentations themselves exhibit these features. Zinzino has a wide range of satisfied customers which increases the need to present products in an effective way. An ineffective presentation can lead to a misunderstanding of the value the company is trying to convey to its customers which can affect sales and customer interest itself.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 66017
dc.date.submitted 2023-08-16


Files in this item

Files Size Format View Description
závadová_2023_dp.pdf 6.459Mb PDF View/Open None
závadová_2023_op.doc 60.5Kb Unknown View/Open None
závadová_2023_vp.doc 49.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account