Zefektivnění procesu tvorby edukačního programu pomocí metod Design Thinkingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zefektivnění procesu tvorby edukačního programu pomocí metod Design Thinkingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Janáková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54329
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím metod a principů Design Thinkingu při vytváření doprovodného programu galerie G18 a zapojení specifické cílové skupiny do procesu navrhování. Hlavním cílem je provést workshop designového myšlení, který slouží jako nástroj pro výzkum pomocí metody pozorování a zároveň jako samostatný edukační program pro danou cílovou skupinu. Současně se tato práce snaží seznámit studenty střední školy s principy a metodami Design Thinkingu prostřednictvím edukativního workshopu. Práce se zaměřuje na zkoumání důvodů a faktorů ovlivňujících rozhodovací proces této specifické cílové skupiny a poskytuje vhled do problematiky nízké návštěvnosti galerie G18. Výsledkem práce budou doporučení pro zlepšení programů galerie a zvýšení zájmu cílové skupiny o její aktivity. Tato diplomová práce přispěje k pochopení a aplikaci Design Thinkingu ve vzdělávacích a kulturních kontextech a poskytne konkrétní strategie pro zefektivnění procesu tvorby edukačních programů a zlepšení návštěvnosti galerie G18.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject univerzitní galerie cs
dc.subject galerie G18 cs
dc.subject Design Thinking cs
dc.subject edukace cs
dc.subject Human Centered Design cs
dc.subject university galleries en
dc.subject G18 Gallery en
dc.subject Design Thinking en
dc.subject education en
dc.subject Human Centered Design en
dc.title Zefektivnění procesu tvorby edukačního programu pomocí metod Design Thinkingu
dc.title.alternative Streamlining the process of creating an educational program using Design Thinking methods
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Děkanovská, Irena
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This master's thesis examines the utilization of Design Thinking methods and principles in the development of an accompanying program for G18 gallery and the involvement of a specific target group in the design process. The main objective is to conduct a design thinking workshop that serves as a research tool using observational methods and simultaneously functions as an independent educational program for the target group. Additionally, this thesis aims to familiarize high school students with the principles and methods of Design Thinking through an educational workshop. The study focuses on investigating the reasons and factors influencing the decision-making process of this specific target group and provides insight into the issue of low attendance at G18 gallery. The outcomes of this work will include recommendations for improving gallery programs and increasing the target group's interest in its activities. This master's thesis contributes to the understanding and application of Design Thinking in educational and cultural contexts, offering specific strategies to streamline the creation of educational programs and enhance the gallery's visitor engagement.
dc.description.department Arts Management
dc.thesis.degree-discipline Arts Management cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Arts Management cs
dc.thesis.degree-program Arts Management en
dc.identifier.stag 63106
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
janáková_2023_dp.pdf 2.840Mb PDF View/Open None
janáková_2023_op.docx 70.07Kb Unknown View/Open None
janáková_2023_vp.doc 122.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account