A Business Plan for a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Vjačka, Dominik
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:29Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54310
dc.description.abstract Účelem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu cestovní agentury, specializující se na zprostředkovávání služeb cestovního ruchu svým klientům. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část práce je zaměřena na objasnění základní terminologie podnikatelského prostředí a na popis podnikatelského plánu včetně typů analýz využitých při jeho sestavování jako například STP analýza, SWOT analýza, apod. Praktická část práce je věnována vypracování podnikatelského plánu včetně popisu společnosti, marketingového, organizačního a finančního plánu, a také zhodnocení rentability za použití ROI indikátoru. Celá práce je zakončena zhodnocením rizik a omezení plánu. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení potenciální rentability vytvořeného podnikatelského plánu. Po provedení všech nezbytných výpočtů a úkonů jsme došli k závěru, že s výjimkou pesimistického scénáře je plán rentabilní.
dc.format 79
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject cestování cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject rentabilita cs
dc.subject analýza cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject Maledivy cs
dc.subject business plan en
dc.subject travel en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject rentability en
dc.subject analysis en
dc.subject travel agency en
dc.subject Maldives en
dc.title A Business Plan for a Selected Company
dc.title.alternative A Business Plan for a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis aims to compile a business plan for a travel agency specialising in mediating tourism services to its clients. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first theoretical part of the thesis focuses on the explanation of the basic terminology of the business environment and the description of the business plan, including the types of analyses, such as STP analysis, SWOT analysis, etc., used in the business plan. The practical part of the thesis elaborates on the business plan, including a description of the company, marketing, organisational and financial strategy, and an evaluation of profitability using the ROI indicator. The work concludes with an assessment of the risks and limitations of the plan. This bachelor's thesis aims to evaluate the potential rentability of the created business plan. After carrying out all the necessary calculations and operations, we have concluded that the plan is profitable except for the pessimistic scenario.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 65662
dc.date.submitted 2023-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
vjačka_2023_dp.pdf 2.765Mb PDF View/Open None
vjačka_2023_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
vjačka_2023_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account