Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost
Author: Bergová, Jana
Advisor: Stanická, Silvie
Abstract: Tato diplomová práce mapuje vývoj původních módních značek v kontextu novodobé české historie a jejich udržitelnost. Zamýšlí se nad možnostmi výchovy nové generace profesím potřebným k realizaci módního designu a udržení řemeslného standardu vysoké krejčoviny v České republice. Cílem bylo analyzovat současný stav a vytvořit rámcový přehled jako teoretického východiska pro zahájení účinné diskuse a hledání koncepčních řešení problematiky udržitelnosti původní české módy. Výsledky dosažené prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů hovoří o nutnosti nejen restrukturalizace výchovy budoucích odborníků, ale také potřeby edukace široké veřejnosti o hodnotách a celkovém obsahu pojmu udržitelnost ve spojení s módou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54236
Date: 2022-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Arts Management
Discipline: Arts Management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bergová_2023_dp.pdf 5.546Mb PDF View/Open None
bergová_2023_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
bergová_2023_vp.doc 140Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account