Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ťapťuch, David
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54201
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového řízení pivovaru Hasič. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a poskytnout komplexní pohled na marketingové strategie. V rámci teoretické části jsou zahrnuta témata, která popisují základy pivovarnictví, postup výroby a členění piva. Dále jsou zde uvedeny a popsány marketingové analýzy za pomocí literárních rešerší. Marketingové analýzy použity v bakalářské práce jsou: PESTEL analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. V praktické části jsou tyto analýzy použity. Na základě výsledků z těchto analýz jsou navržena doporučení, které by měli vést ke zlepšení marketingového řízení pivovaru Hasič.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject výroba piva cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject brewing en
dc.subject beer production en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing management en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Management at the Hasič Brewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing management of the brewery Hasič. The aim of the thesis is to determine the current state of marketing management of the microbrewery and to provide a comprehensive view of marketing strategies. The theoretical part includes topics that describe the basics of brewing, the production process and the breakdown of beer. In addition, marketing analyses using literature searches are presented and described. The marketing analyses used in the bachelor thesis are: the PESTEL analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis. In the practical part these analyses are used. Based on the results from these analyses, recommendations are proposed that should lead to the improvement of the marketing management of the Hasič Brewery.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63876
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
ťapťuch_2023_dp.pdf 2.184Mb PDF View/Open None
ťapťuch_2023_op.pdf 213.9Kb PDF View/Open None
ťapťuch_2023_vp.pdf 131.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account