Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič
Author: Ťapťuch, David
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového řízení pivovaru Hasič. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a poskytnout komplexní pohled na marketingové strategie. V rámci teoretické části jsou zahrnuta témata, která popisují základy pivovarnictví, postup výroby a členění piva. Dále jsou zde uvedeny a popsány marketingové analýzy za pomocí literárních rešerší. Marketingové analýzy použity v bakalářské práce jsou: PESTEL analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. V praktické části jsou tyto analýzy použity. Na základě výsledků z těchto analýz jsou navržena doporučení, které by měli vést ke zlepšení marketingového řízení pivovaru Hasič.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54201
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ťapťuch_2023_dp.pdf 2.184Mb PDF View/Open None
ťapťuch_2023_op.pdf 213.9Kb PDF View/Open None
ťapťuch_2023_vp.pdf 131.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account