An Analysis of the Marketing Communications of a Selected Student Organization

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications of a Selected Student Organization

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Mogilská, Erika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:24Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54180
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané studentské organizace se sídlem v Bratislavě, která se věnuje poskytování produktů a služeb s ohledem na vzdělávání v oblasti financí a investování. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše, která se věnovala oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek potřebných pro vypracování praktické části. Cílem praktické části bylo analyzování současného stavu marketingové komunikace ve vybrané studentské organizaci. Na základě výsledků analýz byly pro vybranou studentskou organizaci formulovány návrhy na zlepšení současného stavu její marketingové komunikace.
dc.format 45s (71 077 znakov)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject studentská organizace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Student Organization en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Analysis en
dc.title An Analysis of the Marketing Communications of a Selected Student Organization
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communications of a Selected Student Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis focuses on the marketing communications analysis in the selected student organization situated in Bratislava. The organization offers educational products and services concerning finance and investing. The aim of the theoretical part was the elaboration of literary research, followed up by the formulation of the theoretical bases related to the practical part. The practical part aimed to analyse the current state of marketing communication of a selected student organization. Based on the results of the analyses, recommendations for improvement of the marketing communication of the selected student organization were formulated.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 65606
dc.date.submitted 2023-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
mogilská_2023_dp.pdf 1.061Mb PDF View/Open None
mogilská_2023_op.doc 63Kb Unknown View/Open None
mogilská_2023_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account