Využití nástrojů managementu kvality ke snížení výskytu zákaznických reklamací ve vybraném průmyslovém podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů managementu kvality ke snížení výskytu zákaznických reklamací ve vybraném průmyslovém podniku

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů managementu kvality ke snížení výskytu zákaznických reklamací ve vybraném průmyslovém podniku
Author: Lorencová, Radka
Advisor: Macurová, Lucie
Abstract: Bakalářská práce obsahuje souhrnné informace o systému řízení kvality se zaměřením na automobilový průmysl, upozorňuje na rizika vzniku kvalitativních chyb, uvádí příklady vybraných metod kvality i návrhy správných řešení. Čtenář na jednom místě najde nejběžněji používané, v praxi ověřené metody a nástroje kvality a aktuální požadavky systémových norem. Na praktickém příkladu z průmyslové firemní praxe se dozví, jak je kvalita ve vybraném průmyslovém podniku řízena, jaké metody kvality využívá a jak konkrétně aplikovat vybranou metodu Tachinbo a 14 principů kvality ke snížení výskytu zákaznických reklamací. Autorka v ní zúročila své zkušenosti v oboru kvality v automobilovém průmyslu a čtenářům z řad odborné i laické veřejnosti poskytuje návrh přístupu k řešení kvalitativních neshod, které může být následně zopakováno u jiných společností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54124
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Průmyslové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lorencová_2023_dp.pdf 2.254Mb PDF View/Open None
lorencová_2023_op.pdf 219.2Kb PDF View/Open None
lorencová_2023_vp.pdf 264.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account