Analýza marketingového řízení vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Rujzlová, Pavlína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54095
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení vybraného podniku. Cílem je tvorba návrhů na zlepšení. Teoretická část obsahuje definování odborných pojmů souvisejících s marketingem, marketingovým řízením a marketingovými analýzami. Mezi analýzy patří PESTEL analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále je zde analyzován marketingový mix. Praktická část se skládá z charakteristiky společnosti a jejích konkurentů. V analytické části je provedena PESTEL analýza, analýza marketingového mixu služeb, SWOT analýza a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz byly zjištěny nedostatky a provedeny návrhy na zlepšení. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing management en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject marketing mix of service en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingového řízení vybraného podniku
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Managment of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of marketing management of a selected company. The aim is to make suggestions for improvement. The theoretical part includes the definition of professional terms related to marketing, marketing management and marketing analysis. The analyses include PESTEL analysis, Porter's five forces analysis, SWOT analysis. The marketing mix is also analysed. The practical part consists of the characteristics of the company and its competitors. In the analytical part, PESTEL analysis, service marketing mix analysis, SWOT analysis and marketing research using questionnaire survey are conducted. Based on these analyses, shortcomings were identified and suggestions for improvement were made. These suggestions were subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64160
dc.date.submitted 2023-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
rujzlová_2023_dp.pdf 2.836Mb PDF View/Open None
rujzlová_2023_op.pdf 215.9Kb PDF View/Open None
rujzlová_2023_vp.pdf 128.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account