Analýza marketingového řízení vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového řízení vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Author: Rujzlová, Pavlína
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení vybraného podniku. Cílem je tvorba návrhů na zlepšení. Teoretická část obsahuje definování odborných pojmů souvisejících s marketingem, marketingovým řízením a marketingovými analýzami. Mezi analýzy patří PESTEL analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále je zde analyzován marketingový mix. Praktická část se skládá z charakteristiky společnosti a jejích konkurentů. V analytické části je provedena PESTEL analýza, analýza marketingového mixu služeb, SWOT analýza a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz byly zjištěny nedostatky a provedeny návrhy na zlepšení. Tyto návrhy byly podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54095
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rujzlová_2023_dp.pdf 2.836Mb PDF View/Open None
rujzlová_2023_op.pdf 215.9Kb PDF View/Open None
rujzlová_2023_vp.pdf 128.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account