Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Hlaváčová, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53973
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska nákupního chování. Praktická část obsahuje kvantitativní analýzu tvořenou dotazníkovým šetřením a kvalitativní analýzu, kterou tvoří strukturované rozhovory se třemi zákaznickými typologiemi. Na základě získaných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení pro internetové obchody.
dc.format 77 s. (106 621 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject internet cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject buying behaviour en
dc.subject consumer en
dc.subject customer en
dc.subject internet en
dc.subject online marketing en
dc.title Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
dc.title.alternative Analysis of Factors that Affects Customer´s Behaviour on the Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers in terms of shopping behaviour. The practical part includes a quantitative analysis consisting of a questionnaire survey and a qualitative analysis consisting of structured interviews with three customer typologies. On the basis of the information obtained, suggestions and recommendations for online shops are given at the end.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 63858
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hlaváčová_2023_dp.pdf 2.378Mb PDF View/Open None
hlaváčová_2023_op.docx 48.36Kb Unknown View/Open None
hlaváčová_2023_vp.docx 49.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account